2017-05-31
 08:47:02

Bevis đŸ™ŒđŸ»

SĂ„ kom dĂ„ beviset....🙄....

HjĂ€rnan ÀÀÀÀÀr komplicerad...den "lurar" oss i parti Ă„ minut...den fĂ„r oss att tro saker som inte Ă€r sanna...😬...jag đŸ™‹đŸŒ har "sĂ„klart" vetat detta lĂ€nge....men inte haft riktiga bevis för ett "tv-inslag" i Ă€mnet 😅

Men idag löste det sej...nĂ„gon "annan" va med pĂ„ TV4 morron och förklarade "min teori"...đŸ™ŒđŸ»...inte undra pĂ„ att man har hjĂ€rn đŸ‘»đŸ‘»...

Det som faschinerar Ă€r ju detta med att vi tycker oss kunna lösa andras problem bĂ€ttre Ă€n vĂ„ra egna...det Ă€r nog trots allt rĂ€tt logiskt Ă€ndĂ„ đŸ€“

Mitt stora problem denna morgon Ă€r att jag har alldeles för lite mjölk till kaffet...men ska försöka manipulera hjĂ€rnan sĂ„ den iaf tycker att det rĂ€cker.... â˜•ïžđŸ‘ŒđŸŒ



Ă…Ă„Ă„Ă„ jodĂ„...gĂ„rdagens pt-pass var som vanligt givande/utvecklande...jobbar vidare pĂ„ mina höga "prestationskrav" đŸ™ŒđŸ»



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: