2017-05-30
 09:10:22

Den där nöjda....

Känner mej nöjd...träningen "går bra"...🏋🏼‍♀️...känner "framsteg"...och många "måbrafördelar"....kläder passar bättre....känner mej...gladare å piggare...orkar å vill mer....🙌🏻....


MEN ....i morse gjorde jag det jag inte !!! borde gjort...varför kan jag inte bara nöja mej med ett "välmående"som facit....varför kan jag inte nöja med att "tro" på min egen känsla....varför ställde jag mej på vågen...🙈...varför kan jag inte va nöjd med att ha gått ner 10 kg på fyra månader....varför...????

Jaja...sliter väl på...tror det är största skillnaden på mina andra (miljoner) omstarter...att jag gett upp å tröstätit  för att jag ändå "sabbat" allt en sån här gång....men...näää allt slit jag gjort under denna tid skall fanimej inte kastas bort 🏋🏼‍♀️...blir å höja ribban lite bara...å snacka lite med "pt'n"  på dagens pass.... "jag vill jag kan jag ska" 🙌🏻


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-05-30, 10:58:23

10kg på4 mån är ju kanon!! Plus muskler!! Tjoohooo!

Svar: You know miiiii 😬
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: