2017-05-02
 19:58:29

Ivan.....

Mitt nya namn đŸ‘†đŸ»....överskriften...bytte efternamn Ă„xĂ„.... "Överdrivarn"....


Kanske jag "drev över" lite idag...vaknade okristligt tidigt och för att fĂ„ ut maximalt av solen och det underbara vĂ€dret tog jag mej en liten promenad pĂ„ förmiddagen....đŸš¶đŸŒâ€â™€ïž

TĂ€nkte inte sĂ„ mycket pĂ„ att jag ju hade ett "PT-pass OCH ett Easyline-pass" bokat pĂ„ EM... 😬


PT-passen Ă€r verkligen ingen lek...mycket "teknik"...vilket ger mej "hjĂ€rnbryt" đŸ€”...men skam den som ger sej....

Med detta pÄstÄr jag DEFINITIVT INTE ....att Easyline/passen Àr enkla....

Exempel pĂ„ Easylinelokal...(bilden)...varje "maskin" 30 sek...varje "step-upbrĂ€da" 30 sek...i full rulle utan vila emellan....efter varje varv kort paus...vatten...Ă„ sen full fart...kan lova att svetten sprutar efter tre/fyra varv..💩

Idag...dröp det av mej....


En gammal bekant dök upp...(eftersom jag överdrev liiiite idag)...skavsĂ„r 👀....skit Ă„xĂ„...men det gĂ„r nog över 😇....

I morrn Ă€re "vilodag" pĂ„ trĂ€ningsfronten ...blir barn/barnbarn i lekparken och en utedag....đŸ™ŒđŸ»đŸ˜Ž...man mĂ„ste ju passa pĂ„...


Ulrica
PUBLICERAT: 2017-05-02, 21:46:31

Ivan.. :-)

Svar: DÀÀÀÀ ÀÀÀÀ jaaaa dÀÀÀÀÀ 😎
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: