2017-05-29
 09:56:20

Mors dag...❤️

Egentligen är inte "dagen i sej" så viktig..."mest ett komersiellt jippo" sägs det ju ofta...och nog vet vi alla att det är den mest betydelsefulla uppgift vi har i vårat liv (utan en speciell dag)....att få vara mamma.... ❤️🙌🏻....


Men...alla har inte ens en mamma att fira...just idag tänker jag på....fina ÄNGLASYSTER 🙏🏻...jag kan lova att dina fina tjejjor skulle firat dej "kungligt" ❤️....

Själv hade jag en heldag på jobbet 9-20 så någe "morsdagsfirande" skulle inte hinnas med... 😊...tänkte jag....


Tänkte däremot träna efter jobbet...🏋🏼‍♀️...försökte med det "mesta" för att få med doootra...men hon verkade mer omedgörlig än nånsin...🤔 även sonen skrev å undrade hur länge jag skulle jobba...för han hade lite tråkigt...😊....å nääää jag lade inte ihop 1+1 🙈 eftersom inget av smsen är speciellt "annorlunda"....

Nåväl...dottern bestämde sej för att gå en promenad ist för att träna...så jag tänkte detsamma...men...jag har bara knappt 4 km hem ...å det kändes lite kort så jag la till "älvslingan" å därmed typ dubblade min hempromenad 😎🙌🏻🚶🏼‍♀️💨

Sätter nyckeln i dörren och känner en stark doft av mat...sniffar å tänker att det nog kommer från grannen....😊....men...nooope...i en varsin soffa sitter mina fina barn å småler 😇...

Dom har grundlurat mej...satt här i soffan å smsade samtidigt 😅

Gjort supergod mat....

Kyckling sötpotatis sallad å avokadoröra supergott 😘👌🏼

Present å blommor...jag blev verkligen "stum" av överraskning...sååå fint dom gjort....🙏🏻

Såååå tacksam å glad för mina fina kloka omtänksamma "barn" ❤️🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: