2017-10-30
 18:15:19

I morgon....

Vet såklart inte alls vad som händer i morgon...då när jag ska träffa "professionell hjälp"....😬....herregud va har jag dragit igång...vuxna människan....försöker att inte ha några förväntningar ....trots att jag har förhoppningar....🙏🏻....förhoppningar som kan hjälpa mej släppa tankar....och ge mej verktyg att använda mej av.....

Har den senaste veckan ägnat nattimmarna till mitt "tal" i morgon...."ska jag säga si....eller så....säger nog si....ällä kanske de verkar korkat...herregud tänk om hon tror jag är galen på riktigt...tänk om jag inte får träna....ska nog bara äta sallad...herregud om man fick sova...måste jue komma ihåg att säga det åxå....hon är väldigt ung...kan hon hjälpa mej..."....jaaaaa soppan är ett faktum 😬.....
Men....iaf ett steg i rätt riktning 🚶🏼‍♀️💨


Pernilla F.
PUBLICERAT: 2017-10-30, 20:30:30

Lycka till imorrn Lillis hoppas du får den hjälp du förtjänar och behöver ❤️

Svar: Tack 🙏🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: