2017-10-05
 08:30:15

Tackålov.....🙏🏻

Slogs ....bokstavligt...med/mot mej själv igår...trodde inte jag skulle ta mej iväg på gårdagens 🥊🥊-pass...kroppen ville inte...hjärnan ville inte...men förnuftet segrade 🙌🏻


Tror jag drog en suck varje minut på vägen till gymet.....en tung sån ”syrebristsuck”...tror det va kroppens sätt att förbereda sej....tack kroppen...du är klok å bra🙏🏻....

Som vanligt...kunde jag bestiga berg efteråt....trots att jag va dyngslut...Tackålov....för dessa endorfiner....

Idag äre dags igen...”detdärPT-passet”...🏋🏼‍♀️....dags att köra lite hårt på ”muskelfronten...göra några egna styrkepass igen åxå...kommit av mej...där...åxå...😬...får ta ett ”peppsnack” med min kloka ”mentor”....

I eftermiddag blire lite massage igen...🙌🏻....

#Because I’m worth it # 😎



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: