2017-09-09
 09:29:47

Ooooopaoooopa....

Varje morgon kl 10 dundrar maskineriet igång...på full volym oooopas det...det är aktiviteter som startas på "anläggningen"....🤸🏼‍♂️🏄🏼🤽🏻‍♀️


Det är ungefär samtidigt som min "rutinknarkare" 😁...vrider av korken...

Det kallas visst medicin .... 🙃...iaf den högra flaskan...kan meddela att han även hjälpt till med det vänstra innehållet...🥃


Det är sista soldagen...i morron kl 11.05 kommer bussen till hotellet å hämtar upp oss...mot flyget...för vidare färd mot Sverige... 😎👌🏼....en del av mej skriker att jag inte vill hem...men det är såklart inte bara så...det är såklart sol bad värme jag inte vill åka ifrån...atmosfären...lugnet...avkopplingen...det jag vill åka ifrån är ...nutellan 😅....

Jag kan verkligen åka hem å vara TOTALNÖJD 🙏🏻 vi har haft 14 dagar utan ett moln på himmelen...typ 27-32* dagtid å nån grad svalare på kvällarna 🌞🙌🏻....idag verkar inte bli nåt undantag ....

Det jag vill åka hem till är faktiskt min "vardag" mina älskade barnbarn ❤️❤️...tittat 100 tals ggr på små filmer jag fått skickade...familjen...mitt "ätpusslande" hitta formen/välmåendet  använda min "fådda energi" till mitt "må ännu bättre"...ny rolig spännande träning 🥊 på gång ...

Ja...det blir nog skönt...vi har redan börjat spåna på nästa resa... ✈️...


Först en sista dag i solsängen...å ta reda på hur det går för Britt-Marie 😎👍🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: