2017-09-07
 09:44:55

Val....

Med tanke på överskriften ...som jue kan ha iaf minst två betydelser...är åxå båda lika aktuella....🐋....


Eftersom mina val (såklart) handlar om mat/ätande...🙈...och dessa val har inte varit dom bästa...känner jag mej nu som just en strandad 🐋....

Det finns massor med grönsaker å frukter...solvarma underbart goda tomater och världens godaste fetaost....🍅🧀.....

Men....det finns ALLTID (iaf vid frukost) två gigantiska skålar med NUTELLA ....och  såklart 🥞🥞🥞🙏🏻....såååå varje morgon tänker jag " - Idag...då jävlar ska jag klara det..." att välja bra.....

Å hur tror ni det går..... 😬....
Såklart....tror ni gissat alldeles rätt.....ligger i sängen efter frukosten å mår typ illa å har halsbränna som skulle kunna starta jordens skogsbrand 😩....herregud hur kan man vara så här 😳???

Bara å ta nya tag när man kommer hem... 🍎🍇🥒🥗

Lite lugnare ute idag....igår va det riktig storm....😬...hade nästan velat se mej själv när jag slogs ikull av en stor våg...krälandes i klapperstenarna...i ett vilt försök att ta mej upp...innan nästa våg skulle komma å svepa med sej mej ut till havs ...😱...lite övermodigt å ens tänka tanken å bada ensam i dessa vågor....(har en riktig badkruka med mej 😝 å hade inte räknat å bli livräddad av honom precis...)

Idag blire lite mer skugga för min del....fick jordens solfrossa/feber igår kväll 😐...det sägs jue att ....


"Om huvet är dumt ...så får kroppen lida"... känns som JAG i allra högsta grad 😅....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: