2018-04-05
 08:35:20

Ärthjärna....

Varit "ledig" i fjorton dagar....från mitt "ordinarie jobb"....vet inte riktigt om det är "bra" eller inte....känslan av att "längta" dit....avtar...och känslan att ....jag har nog vårdat färdigt ....ökar markant 🙄....
Willis vårdande behöver jue inte precis nämnas 💞

Igår va det iaf dags ...matlådor fixades ....Willis skickades hem....duscha ....fixa å dona....stressigt blev det....😬....tänkte ringa jobbet å be om en halvtimmes komp....(eftersom jag har 23 timmar 😁)....men....tyvääääääär gjorde jag iiiinte det....🙈
Stövlade in på jobbet....möttes av .....
" - Nämen hej...kommer du....trodde det va Lena som jobba idag".....
(null)

Kan jue tillägga att det åxå va det enda ....dygn som skulle göras....denna vecka...🙌🏻....
Hjärnan ....är out of order.....🥊

Nu äre jue inte så att jag jobbar på andra sidan jordklotet....så ist för jobb kunde jag åka hem å göra klart det jag inte hann....😂👌🏻....

Idag däremot....när jag veeeeet att jag ska till jobbet!!!!!!..... har jag en gigantisk huvudvärk 🤯
Hoppas en balja lut kan få mej på fötter igen 🙏🏻
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: