2018-04-19
 08:32:28

Dag sex....

Om ja satt ihop överskriften hade inlägget handlat om nåt helt annat 🙈
Det handlar om dag sex....utan socker....👏🏻
Just igår....hade jag huvudvärk och kände mej nåt jääävulskt trött....😴....men jag vet va det är och va det beror på....då tar jag mej igen det åxå 🙌🏻
Har bestämt mej för att försöka dra ner på mjölkprodukter åxå....och nej....det räcker inte att byta till laktosfri mjölk/grädde....🥊
(äter för övrigt så "rent" som möjligt...och typ lchf...som är det enda FÖR MEJ som håller sockerdemonen i schack)
Men...för att inte vara "för hård mot mej själv"...med följden att jag spårar ur....köpte jag igår kokosgrädde....tillsammans med lite hallon...och ett par hackade walnötter....och ytterst liiite !!!!!! honung snodde jag ihop nåt gott....
(null)
(Lånad bild eftersom jag hann äta upp mitt eget)

Blev lite av detta till frukost....eftersom det kändes som kroppen behövde  det....🤟🏻
Är dock lite osäker å rädd att honungen kan trigga mitt sug på mera sött...men nu ska jag vara uppmärksam och bemästra tanken om /när den dyker upp 👿.....(tog mindre än en halv t-sked)
I vanliga fall blir det "fettkaffe" /"ägglatte" till frukost....det brukar räcka bra fram till lunch....☕️

Idag ska jag testa att göra blomkålshuvud i ugn 😁
(null)

För övrigt....idag blir det lite gym....promenad och njuta av min underbara sooooooool 
🤟🏻😎🤟🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: