2018-04-23
 07:48:26

Gnälldags....

Tröttsamt....när man känner sej på hugget....men får betala dyrt....i form av smärta 😩
Trivs just nu på gymet igen....🏋️‍♂️...skitbra upplägg...tack igen till "pt-Tim".....
Eftersom jag gjorde ett pass på lördagen tyckte jag det var lämpligt att lägga in en promenad på söndagen.....för att inte överdriva.....🙈
Men....antagligen va det just det jag gjorde till slut ändå....det gick jue så bra....å vädret va jue fantastiskt.....🙏🏻😎....så det blev.....👇🏻....
(null)

Tycker väl inte det är så jä**a långt.....🤷🏼‍♀️.....
Men....höften/bäckenet bröt ihop....å jag blev invalido.....som slutade med  en "supp  rätt upp" 🙈
Blir så less....när man vill men då säger kroppen ifrån.....
Vet inte vad det är....men ev sitter en "Rune" på svaret.....🤔
(null)

"Rune" har visst skrivit en bok om löpning....å faktum är att det i kombination med "div intervall övningar och löparpremiär" som problemet uppstod ....tror på "Rune" daaaaa 👏🏻.....
(null)

Lite fettkaffe....kaffe/grädde/kokosfett ....startar jag dagen med innan p-möte 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: