2018-04-06
 21:10:40

In lööööv

Att man (JAG🙋🏼‍♀️) brukar välja kläder efter hur man "känner sej i kroppen"....är nog inget jag är ensam om precis ....🙈....
Det blir gärna svart...iaf på "överkroppen"...(åxå den kroppsdel jag kommer minst överens med)....😬
På byxfronten däremot ...är jag insnöad på "baggy"😁👌🏻
Klickahemfingrarna fixade ett par nya i torsdags....på EM....idag  på fm  fanns dom å hämta på Ica ....det kallar jag  superservice....🙏🏻
Åååå deeee ääää kärlek 😍 vid första ögonkastet 
(null)
(Bilden lånad från "brudblomman")

Hur man däremot tänkte när man gjorde dessa byxor 👇🏻....undrar man jue lite....
(null)

Dom har jag iiiiinte köpt 😁.....


Anonym
PUBLICERAT: 2018-04-07, 07:44:29

😂😂🤣



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: