2018-04-03
 13:43:04

Ny....

Ny dag...ny månad...våååårmånad 🙏🏻
Påsken är över....över är åxå överkonsumtionen...av det mesta...ja det är jue inte precis så att man överkonsumerat morötter....iaf inte jag 🐰🙌🏻....
Bäst av allt är jue ändå att Willis tog sej igenom en dunderförkylning....ett envist RS-virus 🙄....vi kan andas ut....och börja andas....igen 😇🙏🏻
(null)

Det bästa betyget på friskhet är nog ändå att skrattet kommer tillbaka....skrattet som åxå är ett bevis på att han "är med"....ännu....han har känslor....han kan bli både ledsen....och glad 😍
(null)

Lilla huggtandswillis 😁.....

Ni som känner mej....vet jue åxå vad nya veckor innebär för mej....🥗🥕....🙈.....japp....ny diet på gång.....att jag har en "konstaterad ätstörning/bulimi"....är jue lixåm ett faktum....och även om den mest destruktiva delen ligger i "vila".....så jobbar hjärnan för högtryck.....alltid....den vakna tidens alla timmar....(snudd på) .....räknas planeras ältas....dieter.....hur....när....om....jag ska kunna nå mitt mål.....min sockerjävul sitter tungt på den ena axeln....å den där nyttiga lilla lätta salladsängeln på den andra......den sidan som vet å kan allt.🥗👌🏻....men tyvär vinner den tunga ....alltsomoftast 😒.....ni som fnyser å tycker det är fjolligt....stick å brinn.🖕🏻...det finns mycket "fysisk kemi" bakom detta....mycket forskning....det är inte enkelt......

Dessvärre har jag nog gömt mej i "offerkoftan". allt för länge...krupit längre in å dragit den ännumera över huvudet....konstaterat att " nu har jag en diagnos"....å kan lixåm göra "som jag vill"....det blir inte bra....det blir aldrig bra när man gör sej till ett "offer"....den ska av....jag ska kränga mej ur den ....liksom en orm som ömsar skinn....🥊

Ljuset....och hoppet om våren ger mej iaf energi....och just idag passar vi på att ha balkongdörren öppen....(för imorrn ska det tydligen snöa igen🙈).....
(null)



Anonym
PUBLICERAT: 2018-04-04, 14:29:02

Härligt att läsa om Wille 😍



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: