2018-04-25
 09:56:49

Yogobeeee.....

Tveksam om det ens finns ett ord som heter "yogobeeee" đŸ€”....men nu Ă„ hĂ€r finns det iaf....
Va pĂ„ yogan igĂ„r...đŸ™đŸ»...tĂ€nkte inte gĂ„...pga en rent jÀÀÀÀvulsk trötthet....sĂ„ trött sĂ„ jag grĂ€t...nĂ€r jag fick "fel svar" i ett tfnsamtal....🙈
Anledningen till just detta....va en "vakennatt" med "slemsug hosta och feber"....vi mĂ„ste snart ha nĂ„n som gör nĂ€tter...typ treskift....hoppas beslutet inte dröjer...för det ser iaf lovande ut med mer timmar....đŸ™ŒđŸ»
HĂ€vde mej iaf upp ur soffan...sĂ„ det blev ett par timmar "egentid"....sola & yoga 
(null)
Tack och lov...ett av dom bÀsta passen nÄnsin...lite mer yogainsprerad musik....och fem minuter i varje övning....kan verkligen kÀnna att jag gÄr djupare och djupare in i varje övning....
"NAMASTE" đŸ™đŸ»

NĂ„t som jag lĂ€nge velat göra...men som folk upplever som...."50 Ă„rskris" Ă€r att göra dreads....
Jag vet precis hur jag vill att dom ska se ut...
(det kostar multum 🙈)
(null)

Vissa saker ska kanske bara vara drömmar 😎
Har iaf "snackat lite" med en tjej pĂ„ en  "Afrikasalong" hĂ€r i stan...hon kunde "fixa" đŸ˜đŸ‘ŒđŸ»
Blir vĂ€l inte lika snyggt som pĂ„ bilderna men kanske som en "testperiod"....suger pĂ„ karamellen ett tag till 😎....



Anette
PUBLICERAT: 2018-04-28, 09:19:11

Jag tror du skulle passa finfint i dreads! đŸ‘đŸ€—

Svar: Tack snĂ€lla Anette đŸ˜˜đŸ‘ŒđŸ»
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: