2018-08-22
 08:53:36

Tänkte inte.....

Tänkte inte ...blogga mer...😶....som kanske redan märks...mycket pga mina egna prestationskrav....att det måste vara så jävla bra skrivet...rätt skrivet...intressant skrivet...för att jag ständigt har mina tankar om att det jag tom skriver....ska behaga andra... 🙄....
Men...som vi alla vet händer det saker i livet...och precis som i alla andras liv...är det både plus å minus på händelsekontot...och jaaaa jag har nog ett behov av att "dela med mej"....😬

Just nu...är det mycket på pluskontot...bra hälsosamma och roliga saker....
Det allra bästa är nog ändå känslan att ha tagit tag i saker....lyft på luren....bokat...bokat om....🙏🏻

Hyr jue min lägenhet i andra hand...mycket pga att jag inte hade en aning om hur livet skulle bli...
Mycket pga Willis....❤️
Hur länge....skulle han leva....hur länge skulle vi vårda....
Levde nog i perioder ....perioder som handlade om veckor .....just då....tänk om....tänk när....hur....var....

Tiden rullar på....dagar blir veckor....veckor blir månader....som blivit år.....🙏🏻

Liksom dom förändringarna....har jag åxå givetvis förändrats....börjat tänka om....kan inte vänta på att börja leva....👀

Att hyra i andra hand...innebär att kontrakt skall förnyas var sjätte månad....bara det stressar mej....lägenheten är väldigt "orenoverad"....och med tiden vill man jue "ha på sitt vis"....
Jag trivs med själva lägenheten/läget/ljuset....men...det gnager i mej ändå.....🐀....
Flytten till honom ❤️ ....13 mil....till Västmanland...får ligga i träda....vår tid kommer 🙏🏻 och trots att jag ibland är ensammastihelavärlden...😬🙈.....har det sina fördelar ...att få längta till nåt/nån ...dessa längtningsmilstolpar har ju trots allt hjälpt mej mer än dom stjälpt mej...hjälpt mej massor....💑....
Näää nu hoppas jag hitta en ny lya...börja om lite på nytt...fixa dona å piffa....hoppas det dyker upp nåt passande inom en rätt snar framtid ✌🏻

Har även tagit ett stort beslut om min egen kropp....en  "fysisk och psykiskt" betungande kroppsdel skall åtgärdas....tid är bokad för konsultation ....och troligen "åtgärdas" det hela redan nu i höst...🍉🍉....

Såååå hösten ser händelserik ut...i positiv bemärkelse....🙏🏻😇....

Först räknar vi ner....10 dagar kvar ....
(null)

(null)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: