2018-08-04
 17:11:41

Vila....

Lite "vila/återhämtning" ...gör verkligen susen...kan hända att det avsvalnade vädret också bidrar....🙌🏻
värme i all ära....🌞🌞🌞.....men.....det blev lite mycket....(och jag har jue mer kvar å se fram emot) 
Haft några dagar med min Tomas...😍👌🏻...utan måsten...utan planeringar....utan stress....vi har både ätit gott....hunnit med bio....varit till Rättvik och kollat in lite raggarbilar....🤗....och planerat nya äventyr 😎
En helt underbar helg som gett tillbaka energi till både kropp å knopp....

I skrivande stund befinner jag mej på jobbet...
(har lite rast/paus 😉 just när jag skriver)
om det är nånstans jag känner att jag "orkar lite mer igen" så är det här....för orken/tålamodet kan verkligen ta slut på en tiondels sekund här ...annars...🙈....

Sååå nu är det bara att "surfa på vågen"....låta livet glida....tills gruset kärvar ihop maskineriet igen....(för det gör det jue såklart igen)

Men ....
JUST NUUUU ÄR JAG STARK 

(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: