2018-12-26
 10:05:27

En till...

Jag vet att det finns ett till barn här i Borlänge som har krabbes...🥊
Jag blir minst lika förkrossad som alla andra när jag får höra detta...jag önskar precis som alla andra att det fanns nåt jag kunde göra...🙏🏻
Ser att denna familj har underbara bekanta/släkt som just gör nåt ...
Är du intresserad så gå in på Janes underkläder på instagram där finns en insamling 🙌🏻
Jag vet att det går att leva trots detta elände som faktiskt denna sjukdom är, men det sliter på kropp och själ , och jag vet att man måste ta sej igen otaliga faser...faser av sorg ilska smärta uppgivenhet sömnlöshet förtvivlan ....
Men tror ändå att det viktigaste för omgivningen är att finnas...tror att många drar sej undan för att man tror att.... "dom har väl nog ändå"
För att det just är så känsligt...hur närmar man sej en familj som fått detta besked??...
Var som vanligt 🙏🏻
Fråga inte bara om det sjuka...även om man ibland har en våldsam lust att få dela sin vrede och sorg...så har man åxå en längtan att få leva ett vanligt liv....
Jävla skitsjukdom 🥊
Om...jag kan finnas/hjälpa/tipsa denna familj skulle jag absolut ställa upp...för när man lever i detta elände är det (för mej) skönt att kunna ge....kunna hjälpa/råda....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: