2018-12-08
 09:22:15

Ensam

En "ensamfredag"
Iaf kvällen tillbringades ensam...dagen däremot tillbringades med en god vän...🤗
Vi fixade lite mat tillsammans och även lite godis...skillnaden denna gång...va att det blev nyttigt 😇🙏🏻....
Kyckling med curry...och zucchinipasta 👌🏻
Har en riktigt fyndig apparat som kan göra "pasta" av det mesta...
En "spiromat"
(null)

Till kaffet blev det valnötter doppade i smält mörk choklad och pudrade med kakao...😋
(null)

Riktigt gott...väldigt enkelt...och relativt nyttigt 👍🏻

Em och kvällen tillbringades med mina jag och mej själv....jag älskar inte ensamhet ...men ibland kan det funka det med...
Såg faktiskt en film....det hör inte till vanligheterna men plötsligt händer det....
Den kändes rätt passande...
(null)

En hel drös med favoritskådespelare 🙌🏻 och en jävligt bra undermening ....att få en medicin som ändrar hela ens person (kan jue va på både gott och ont 🙈)...som sedan visar sej enbart vara placebo ....för mej skulle det passa bra och bli lite som Helena Bergström i filmen....
(null)

Lite mer jävlaranamma ...vråla och skrika mellan varven...bara helt sådär störtskönt säga va fan jag vill...utan skrupler....🥊
Menar inte precis att jag vill bli en elak människa...men att våga stå upp lite mer för min egen vilja...och åsikter 🙏🏻....

Men det bästa med filmen va ju som sagt själva undermeningen....
"Du kan ändra på dej själv...det är helt upp till dej själv...och det är bara DU som kan göra jobbet"
👊🏻Oavsett vad du vill ändra på 👊🏻

(null)

NOTE TO MY SELF 👆🏻👆🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: