2018-12-06
 09:22:51

Grusad

Det va en gång...och den va grusad...🙄
Min förhoppning att börja gymma igen grusades igår...min fysioterapeut rådde mej att INTE BÖRJA.
Även om det kan låta konstigt köper jag hans teori🙌🏻
Han har nu lyckats "låsa upp" många delar av min kropp...allt från käke...nacke...axlar...skuldror...och fortsätter vidare med vad och varför mitt bäcken envisas med att krångla...🤔
Han gjorde även ett intressant test...
Lade ett pulver...😬...på tungan och bad mej göra en övning...som inte gick att utföra...
Bytte pulver...och tro på fan...då ville kroppen funka...å vipps fick vi facit på att kroppen behöver magnesium 👌🏻...ett rätt till mej där...eftersom jag för nån vecka sedan inhandlade en burk...hade tom gjort ett bra val av märke/burk...😁...kan åxå förstå ytterst väl att min kropp har brister på vissa mineraler...med tanke på mitt ätbeteendet 🙈
Ska även tillsätta /bjuda kroppen på D-vitamin👍🏻

Att jag inte ska börja gymma...just nu iaf...förklarar han med att "Jag med största sannolikhet kommer dra på mej nya spänningar/låsningar i kroppen och att vi därmed får börja om från början igen"...
Jag lyder...och gillar faktiskt denna form av behandling...känns lite som terapi 🤗...och gör mej mer och mer intresserad av mej själv och min kropps behov ...just nu...
Börjar dagen med lite kaffe  och slem....och ser va dagen har att erbjuda 😇
(null)
(Iaf en fräsch och rengjord slemsug för er skull)
😇
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: