2018-12-12
 08:02:08

Håller i sej....

Detdär braiga håller i sej...🙌🏻
Varit en vända till storstan...bott på hostel....
(null)

Det enda vi skulle göra här 👆🏻👆🏻 va ordagrant att sova några timmar...och då "räcker det "med denna "typ av boende"
Vi bodde typ högst upp "på taket" 😬

Anledningen till resan är att dottern genomgått ett litet 🙈...ingrepp....

Pga detta ...kommer jag typ bo hemma hos dom på veckorna en tid framöver då hon inte får lyfta på flera veckor...det blir en winwinsituation för alla kan man säga....😇

Eftersom hon hade tid tidigt på morronen hade jag lite "egentid på Drottninggatan" innan tåget gick hem....
(null)

Tog god tid på mej vid frukosten....
Det är en konst...att sitta länge...känner hur jag verkligen måste anstränga mej....vill lixåm kasta i mej å "iväg"....men nu tänkte jag verkligen både på att andas (som jag tydligen knappt gör enligt fysioterapeuten 🙄)...och att verkligen bara sitta...lugnt...titta på folk.....å titta på all trafik....🙈
Mitt i stan...vid alla stoppljus....korsningar...övergångsställen...arbetare....höll minst varannan människa på med mobilen...då menar jag bilförare....inte undra på att det händer olyckor 😬
Lite kul å va ute på tur tycker jag...satt vid en trevlig person på tåget...som tom ville bjuda på godis...😅

Dessvärre....va jag redan hög av just socker...pga ett överdrivet intag av både bullar å godis....😩

Nu sitter jag i soffan....med morrokaffet...
Willis har fått sin mat påkopplad...han ligger å sover ännu....
(null)

Lyssnar på hans lugna sköna andning...den är lixåm helt normal ....när han sover....🙏🏻
Väntar på att Wilda ska vakna...den lilla sjusovaren...😅

Trots....att jag varit på G....gått runt i km...
Har jag fortfarande inte ont....
Det är sååååå himla befriande.....🙏🏻

Dags att fånga...ännu en onsdag 👌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: