2018-12-08
 21:02:03

Hoppet....

Vågar inte fullt ut göra som grodan och ordagrant "leva på hoppet"
Men kan konstatera och glädjas över att smärtan avtagit avsevärt...🙌🏻...kanske "ropar" jag hurra i tidigaste laget...men det värsta som kan hända är jue isf att jag varit glad i onödan...🙃
Bara en dag utan att gå som en höggravid kvinna med foglossning ...är en bra dag....och vet ni inte hur en "sån kvinna" ser ut....
Så tror jag dom flesta sett en vaggande anka...
(null)
Va tom på väg att halta...när jag kände att jag inte ens hade ont 😅🙏🏻
HOPPASHOPPASHOPPAS 
Att det är nu det vänder....

Sitter i skrivande stund på mitt "andra jobb"...kvällsron har infunnit sej...och soffhörnan fylls ut...av min flådiga röv....
Det är skönt ibland att "gå till jobbet"...att vara som "vanligt"...lite normal....😉

Trevlig kväll 😇
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: