2018-12-30
 13:10:09

Ledig...

Varit/är ledig några dagar från Willis ...brukar jue va det varannan helg, men denna helg är det påplussat med två dagar till...
Får alltid dåligt samvete när jag säger att det är skönt 🙄 lite svårt att förklara...men det känns som kroppen verkligen  talar om vad  den  saknar när jag inte är ledig...nämligen sömn...
😴
Det är jue såklart inte den fysiska  "lilla älskade över allt annat" personen det är skönt att vara ledig ifrån...det är jue såklart ansvaret som är det sköna att slippa några dagar....ändå undrar jag jue såklart heeeela tiden hur han mår...om han ligger skönt...om han får läppsalva 😅🙈 och allt annat duttande som jag själv pysslar med 😬
❤️

Nyåret är anledningen till att ledigheten är fyra dagar...Tomas är här här 🤗 det gillas såklart....önskar dock att jag va lite piggare...att jag va full av energi och full av idéer ...👀
Men jag vill bara ligga under filten 😏...dock får han skylla sej själv eftersom han köpt en värmefilt åt mej 🙏🏻
(null)

Får se om jag tar mej ur den otroligt skönt värmande filten och kanske blir det en promenad ...men bara kanske...
😇



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: