2018-12-31
 12:40:50

Nyår....


Såklart önskar jag verkligen alla ett ....
gott nytt år 🎉🎊
Självklart ska det önskas med glittriga guldsiffror....
Jag hoppas verkligen att saker och ting...
"ordnar sej" det nya året....
Kanske kan vi få en regering...kanske kan dom fatta några kloka beslut...beslut som gynnar dom/oss som sliter livet av oss....
(null)

Samtidigt bävar jag även detta år....är det i år det händer...det där oundvikliga....💔
Har inget annat val än att åka med...helt utan makt att påverka...fortsätter göra allt jag  kan för att det ska bli så bra som det kan bli.... #willisåmormor ❤️
(null)

❤️
För åtta år sedan hände nåt jag aldrig upplevt...ingen hade nånsin gjort når sånt för mej nånsin...vi hade bara setts vid två tillfällen innan detta....😁....och spänningen va minst sagt överväldigande
(null)

Det var 2010 det...och ingen har nånsin gjort så mycket under för mej under hela mitt liv som  han  har gjort under dessa 8 år...verkligen ...joda jag har tvivlat i perioder...både på avståndet och annat men nu hoppas jag på många fler år...på ett eller annat vis 😇🙏🏻


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-01-01, 09:56:15

Nytt år nya saker.. händelser.. håller handen!❤

Svar: 🤗
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: