2018-02-14
 09:17:33

Pompa å ståt....

Idag är det verkligen en speciell dag....så speciell så det borde stå på löpsedlarna ....🙌🏻😉....
Jag bryr mej väldigt lite om att det är alla ❤️❤️❤️’s dag....och jag bryr mej VÄLDIGT MYCKET ....om att det är just Willis födelsedag....
(null)

Älskade fina lilla mirakelbarn....när vi fick reda på din diagnos brast livet fullkomligt....jorden försvann under mina fötter....jag minns att jag skrek ut min rädsla...att lixåm kroppen brast i tusen bitar....trodde aldrig jag skulle kunna bli normal igen.....💔
Samtidigt som jag (såklart) hatar din sjukdom ...är jag såååå tacksam....tacksam för att den gjort mej till den jag är idag....den har lärt mej att göra viktiga val....den har lärt mej att  välja viktiga saker.....att finna lugnet....den har gett mej glädjen/äran att få vara just DIN MORMOR ❤️....tacksamheten över att FÅ vara en så stor del i ditt liv....
att få vara så nära ....
just att få vara så nära är den viktigaste å största gåvan.....

"Vi" har nått ännu en milstolpe....närmare bestämt tre....

"Dessa barn uppnår sällan sin tvåårsdag ....."

Det säger prognosen....du har nu trotsat den....🙌🏻....med råge !!!!
Jag har inte samma panik längre över dina "milstolpar"....vi ha fått så mycket mer än vi kunnat önska❤️
....såklart lever rädslan alltid i mej....men den tar en annan form med tiden.....

Idag ska det firas....med råge....med pompa å ståt....med ....glass ....ballonger .....barn .....familj  å såklart en massa paket .....
🎉🎁🍇🍓🍍🍦🍪🥤🥧🍩

JUST IDAG ÄR JAG STARK 🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: