2018-02-21
 20:28:11

Säger upp mej....

Vet inte hur många gånger jag velat säga upp prenumerationen på  mej själv....
(null)
Blir så matt på mitt eget beteende....
Det finns saker man bara gör en gång i sitt liv...åsså finns det saker man upprepar....trots att man ....
VET ATT DET INTE GÅR.....
(null)

Tex....VET jag....att det inte går att träna (ja vissa saker funkar) utan att ....äta 🙈....
Fick ännu en gång erfara det idag....med besked....ännu en gång....trodde jag att jag kunde lura/pressa min kropp....utan att tillföra energi...(dag tre på hårddiet)....å idag bara en Shake och två nävar nötter.....😬...så på riktigt trodde jag att jag skulle kollapsa efter passet....trodde jag både skulle svimma å kräkas ....😖.....

Och....apropå  diet....
Näst sista gången på kursen om mej själv ....idag....å jag sitter och tänker...
"Jag klarar nog "det här" själv....jag ska ju bara gå ner 15kg  sen är det bra"
(null)

Jaaa det "rimmar illa"....och till nästa/sista gången....ska jag fundera på ev vidare behandling....
Känner mej som ett hopplöst fall 🤔



Anonym
PUBLICERAT: 2018-02-22, 09:22:02

Ge inte upp... tro på dig själv..

Svar: Jobbar på det...varje dag 😬
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: