2018-02-02
 09:54:22

Själen....

Det sägs att man behöver lite "själavård" ibland....🙏🏻....igår skötte jag den biten....massage och skön och givande pratstund under tiden är verkligen själavård av högsta kvalite...önskar bara jag gjorde det oftare....🙄....(dock känner jag mej idag som jag åkt genom en stenkross under natten).....

Känner mej nära mitt/min ...
"Extinction burst"
Japp det är ett ord jag lärde mej i onsdags....det där när man är nära en förändring....men måste "ner i botten/alt så högt upp det går"....innan det lixåm kan vända.....innan kraften lixåm uppenbarar sej....och man äntligen kan/vill/orkar.....

Just "dom här" dagarna när man känner sej ful/fet/omöjlig/tung/negativ
lågenergidagdelux.....dom är inte roliga....nästan så man vill/kan ringa och sjukskriva sej.....🙈....
Men....vet jue vis av erfarenhet att det bara blir värre....av att klä sej i "martyrkostymen"...å sitta i soffan...."där arslet växt fast"....å inventera kyl/frys/skåp varannan minut....🤨......nääää idag blire jobb 11-20....vara lite social....och äta kontrollerat.....🙌🏻.......

(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: