2018-02-08
 09:12:43

Stressfraktur ....

Allt gick enligt planerna igår....🙈....typ....
Genomförde mitt träningspass enligt konstens alla regler....gick bättre än jag vågat hoppas på 👌🏼....
Det blev tom lite av den efterlängtade bastun.....riktigt skönt....å va najs man mår efteråt....🙏🏻
Sen ....trippar ut på tå iklädd handduk ....redo att plocka ut mina attiraljer ur skåpet.....😬.....nyckeln till skåpet ....
PUTS VÄCK 😱
Letar ....tänker....vrider å vänder....men ingen nyckel .....
Som tur är....va syrran med....så hon fick gå ut till personalen å be om en bultsax ....🤭
(null)
Det va lite arbete med att få upp jävulskapet......😈....
Fick iaf på mej mina kläder till slut....🙏🏻😇
Det blev en riktigt bra onsdag ....
Å förresten....sa jag att jag kom på ....
(null)

Såklart...nyckeln hängde ju inne vid duscharna....precis där jag hängt den ....😅😁😂....
Jag tror bestämt jag har en stressfraktur på hjärnan ...
(null)


Anonym
PUBLICERAT: 2018-02-08, 09:30:54

😁



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: