2018-01-01
 11:55:14

2018

Såååå....ännu ett nytt år....
Lite skrivkramp i fingrarna....mycket funderingar...borde man ha högtflygande planer....🤔??
...massor av löften.??
...äta ...träna ....umgås .....börja med det...sluta med det....göra si....göra så....🤥....hittills har det funkat "sådär" måste jag säga....

Däremot....ska jag satsa på mej själv på ett mer "klokt sätt"....och inte själv....utan med massor av "proffshjälp"
(null)

"Jag kan INTE allt själv"

Jag vaknade upp med "världens bästa Karlsson"....som faktiskt i skrivande  stund sänds på tv....hoppas givetvis få göra det många år framöver....❤️..

Jag vaknade åxå upp med  familjens lilla "mirakel"
(null)

 Hade verkligen inte vågat hoppats/tro att han skulle "följa med oss" in i 2018 ....
Älskade fina lilla barn....❤️....så mycket glädje för den tid vi fått....så mycket oro/sorg för hur mycket vi har kvar....det är en ytterst egendomlig känsla....💔....
Det är till stor del detta....som gör att "mina JAG" har lite svårt att komma överens....hoppas 🙏🏻....kunna få hjälp/bukt med att finna verktyg för att  ta mej vidare/framåt....försöker vara så positiv  jag bara kan....vissa dagar går det....andra är jag långt under isen....precis som dom flesta.....

Jag är iaf fortfarande tacksam....att jag "får/kan" vara så mycket med Willis .🙏🏻❤️.
(null)

Nåt som jag verkligen VILL detta år är att  "fånga dagen".....
(null)

Såååå....välkomnar "trots allt"....
2018
🙄
🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: