2018-01-24
 08:11:32

Drömmar/hjärtinfarkt/Google

Att drömmar kan va både tokiga/dumma/konstiga/läskiga/härliga/mystiska åååå alldeles underbara....vet vi väl alla.....en av dom uppenbarade sej inatt....det var f.ö längesedan jag mindes en dröm...🤔

Något jag drömt emellanåt och så även inatt....är att jag kan flyga....jag lixåm simmar med armarna tills jag kommer tillräckligt högt...sen svävar jag.....oftast är det för att jag flyr från nåt/någon....😯

Läste en drömtydning (finns jue en miljon på vårt  kära Google)....där beskrev en person att det oftast står just för flykt ....från sånt man inte kan påverka....det kan även va flykt från fysisk smärta....🤕

Rätt säker på att det står för bådeoch just idag.....😬
Började jue mitt tränande häromdagen....på dendär crosstrainern .....🙃....som är så bra......🙃......
På måndag kväll....fick  jag helt utan förvarning en rent jävulsk smärta i/övanför bröstet/under armen och bak mot skuldran .....på vänster sida....🤭....det högg som knivar och min första tanke var......hur fan blir det med Willis om det händer nåt med mej.....😲....det satt i hela natten....så ett tag tänkte jag tom ringa det berömda 1177....(å det kan jag säga....är nåt jag typ aldrig gör....har nog hänt två ggr i mitt liv....å en av gångerna va det om Willis)....det är såna gånger/tider på dygnet som man känner sej lite ensam å övergiven.....
(null)

Hursomhelst ...som synes.....överlevde jag natten 🙋🏼‍♀️....
Efter att ha GOOGLAT ev förklaringar ....tror jag det handlar om en muskelinflammation ....hoppas på det iaf....å jävelskapet sitter i ännu 🤨....

Tänkte då på min drömm...eftersom nån beskrivit just det med fysisk smärta.....försökte väl flyga ifrån det onda .....bara......
(null)

Dagen idag....är en fullbokad dag....först till mammografin 🙌🏻....sen till Falun ....å
KURSEN OM MEJ SJÄLV OCH MINA JAG

Först ruska igång en rosslig Willis.....😇🙌🏻.....och hoppas kunna fånga upp några slembobbor.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: