2018-01-14
 22:16:23

Mååååndag

Helgen är över....det vankas måndag...
Känns som jag har flera liv....🤗....på helgen lever jag ett sorts liv....varannan det lite mer lyxiga 🙃.....och den andra allt som oftast jobbas det 🙌🏻....
Denna helg va det det lyxiga 😘👌🏼
God mat/bio/godis/bilfix/mys/
tvättmaskinsfixning/kupolenvända....
Det är så jäää*la guld å ha en man som fanimej kan allt !!!!!....är nåt paj så fixar han det....bara sådär utan att man behöver be om det ens....det tycker jag är lyx av högsta klass 😘🙏🏻....

Jag har inget att klaga på mån-fredag heller....egentligen....sanningen å helvetet kommer ikapp mellan varven 😏
å visst .....då trillar jag rätt djupt ner i avgrunden....💀.....dessvärre ställer jag in mitt eget liv då....å även allt som är bra  för mej....

Men....känner mej lite på uppgång igen 🤗....å denna vecka har ja lovat mej själv att ta TAG  i dom där borttappade TAGEN.....🤭
Börjar redan i morrn med att .....
👏🏻
bada  med Willis 🐬.....
👏🏻
SKA minst två dagar denna vecka lyckas hålla mej till "matchemat"/sex måltider/dag"....😬
👏🏻
Hitta tillbaka till gymmet ....🏋🏼‍♂️

Såååå hej då underbara helg.....👋🏻......å välkommen måndag 🙏🏻😇
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: