2018-01-10
 22:08:26

Onsdagar

Det är med ytterst blandade känslor jag konstaterar att onsdagarna är sköna....🙄....dom har blivit min dag på nåt vis...den dagen jag gör nåt för min egen skull....en viktig dag 🙌🏻
CBT:E ....KBT/terapi/kurs....i grupp....mina timmar....om ätstörningen....
Såklart hade det varit roligare...om det hade varit ett annat ämne att ägna dagen åt....men här å nu....äre så det ser ut 🤔....

Det sköna är att enbart befinna sej med likasinnade....inga ursäkter....inga bortförklaingar....ingen skam....ingen skuld....bara vara....dela med sej.....få ta del av.....🙏🏻

Timmarnan alldeles efter....får jag dessvärre rätt mycket huvudvärk ....men det gör inget....för jag förstår varför ......nu ska jag bara lära mej förstå allt annat om mej själv 🙈.....

(null)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: