2018-01-02
 22:28:39

Tappat taget....

Herregud va många tag jag har tappat...dom är som bortblåsta....ni vet  domdär....man borde "ta tag i"...varför är det så svårt..... 🧐...
Känner mej så fet/ful/lat...så jag ids inte gå å träna ens.....inte ens "lust" att gå på morgondagens "kurs för ätstörda"....🙈....dom ser nog att jag gått upp 35kg på två veckor 😱....jaaa så jävligt känns det....å det märks....får inte på mej mina "fritidsbyxor" som jag nyss köpt....🤬....gasig å uppsvälld som en atom-💣.....tar mej inte för att påbörja ätandet enligt "ätschemat"....
"Har fått ett papper....alltså svart på vitt....ät så här...."
Määäään näääää.....herregud hur skulle det se ut....äta sex ggr/dag....har inte ens så mycket ingredienser ....för det klarar jag inte....då äter jag upp allt 🤭....såååå less på detta.....
(null)
Kan man göra slut med några av sina "jag"....???🙄.....

Hoppas på lite ny "input" i morron iaf....
😬
🙌🏻


Johanna
PUBLICERAT: 2018-01-03, 19:40:55

Roooligt att du börjat blogga igen😘

Svar: Tack snälla...😘 gör ett försök igen... 😬
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: