2018-07-01
 09:56:51

Juli....

Välkommen sommarmånad nr 2 😇👌🏻....
Ällä inte....😳
Herregud när juli gått...är det jue bara augusti kvar....🙃
Men herregud vilken sommar vi haft/har....vi fick jue faktiskt maj som sommarmånad i år...🙏🏻
❤️Tack du allsmäktige ❤️
En helg håller på att gå mot sitt slut...det har varit full rulle på stan denna helg...massor av folk ...ungdomar som spelat fotboll på "Dalecarlia cup"...
Och massor som varit här för alla artisters skull...
(null)

Takida...hörde jag väldigt väl...inatt...nerbäddad 😁
Men nu ska stan packas ihop...byggas om...planeras inför nästa helg...då kör peace&love igång...
Själv....har jag brottats med rätt mycket ångest denna helg....gick av mitt jobbdygn i lördags...då kommer den smygande lik en amöba som slingrar sej å väntar på att anfalla ....
"jag då...va ska jag göra nu då...ensam...."
Jag hade ett val...jag behövde inte vara ensam...men de ställde jag in...
Just när jobbet är slut...är lixåm min hjärna åxå slut...tror det handlar om att man "ger" på jobbet...av krafter man egentligen inte har....man lixåm "överkonsumerar" sin ork...😏....och då orkar jag inte ens "umgås"...

Tyvärr...fick jag alldeles för sent reda på att sonen varit med på.....
(null)

Tänk om jag vetat/(kommit ihåg det 😬).....då hade såklart åkt och kollar på honom 🙈
Shit happens å gjort ä gjort...

Det blev till slut en bra lördag iaf...satt mest i solen på balkongen...och idag tar jag sonen med mej å åker till stranden å myser 
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: