2018-07-03
 22:04:05

Morgonstund.....

Om man ska kunna gå ut....med Willis ....bör det ske tidigt på fm....så länge det är så här varmt....🏖
Så i morse fick jag ett ryck....🙌🏻
(null)

Det blev iaf några steg ....
(null)

Tyvärr...gör sej höften påmind 😡...och jag får lov att kasta i mej några....💊💊💊....

Blev iaf lite underbar yoga mot kvällningen....nåt magiskt med denna miljö...som balsam för själen bara den....🙏🏻
(null)

(null)

Fina gammelgården 😍....
Där nere på dansbanan håller vi till och yogar ...
(null)

Känner verkligen att det är bra för mej...och hade även turen att få några "kloka ord på vägen" innan vi började....🤗....

Känns lite som det andliga följde mej på kvällen...när solen lyste upp ...mitt på min "minneshylla"
(null)

Undrar va hon vill säga...änglasyster 🧚‍♀️....
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

F.ö kan jag jue tillägga att ett par kilo godis hade inte suttit fel idag....🍫🍬🍭🍩....😬....men det är bara å sörpla...naturell lättyoghurt...tills det sprutar ur öronen.....
(null)
NAMASTE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: