2018-07-25
 04:34:22

Rätt beslut....

Känns som det va lite rätt "beslut" att vara ledig några dagar....har verkligen "carpat diemet"...gjort det som fallit mej in...
(solat å badat dagarna i enda)...
och jag känner mej nöjd och utvilad....🙏🏻....och längtar efter Willisdagar igen ❤️....
Lilla Willis....han har åxå haft några sköna dagar varsamt bevarad i skuggan....
(null)

Helt juvliga dagar....trots att jag såklart åxå tycker djur och natur  behöver vattnet på ett helt annat vis än att njuta av sol och bad..... badandet har inte bara varit njutning.....har väntat och föööörväntat mej att snart....kommer den....dom gillar jue åxå solen....😖🐍....och igår dök det aset upp....
(null)

Finns få saker jag tycker är så vidrigt som just ormar....men igår tog jag mod till mej å gick ner till strandbrynet å fotograferade tom....🙈
Det sägs att det äääär baaaraaaa en snok....men jag är skeptisk....
"Huggormar simmar med hela kroppen nära ytan...snoken ser man bara huvudet på"....
(Snoken kan åxå simma under vattnet i nästan en halvtimma 😱)
Visserligen är det grunt på bilden...men jag LOVAR ATT JAG SÅG DEN DÄR DET VA DJUPT ÅXÅ !!!
Och nog tyckte jag mej se mycket av hela kroppen...
Nåja....den simmade efter viss nyfikenhet iväg...och mitt falköga såg den inte mer iaf....🙄
Fick sällskap på beachen igår....ja förutom ormen alltså.....och även om det är ok å va ensam ibland...så är det allt roligare å ha nån å prata med 😇🙏🏻....
Vi tar oss nog dit idag med.....

🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♀️🏄🏼‍♀️





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: