2018-06-21
 08:51:08

Skriver.....

Jag skriver inlägg....och tar bort...jag recenserar mej själv....även i skrift....jag läser....korrigerar....konstaterar....
"Vem skulle ens intressera sej"
🧐
Jaaaa va finns det att intressera sej av...en ätstörd mormor/mamma/långtifrånbo/syster/dotter/småfet/snart 49årig kvinna....
🙋🏼‍♀️
Det skulle jue iofs kunna bero på hur man framställer sej själv.....

Jag har fått till mej.....att våga ta plats.....att titta upp....sträcka på mej...att jag fått stafettpinnen och att det nu är .....UPP TILL MEJ SJÄLV.....upp till mej själv att ta den platsen....plocka fram min inre kraft att ta den plats JAG FÖRTJÄNAR.....🥊

Jag har varit på healing....det va nåt nytt...det vaaaa speciellt....det hände nåt....tårarna rann som på ett barn....å jag  tror jag kissade 50 liter efteråt 🙈

Tror jag lixåm söker nån inre kraft....yoga...meditation....nu healing....massage....och inte minst....goda vänner.....❤️❤️❤️

Träffade en igår....en fin vän...sådär behagligt...även om det går ååår....så är inget  "konstigt" när vi ses....orden bubblar ur oss båda....det blir mycket minnen....skratt....och åxå en hel del allvar....liksom ....LIVET....
Tack Cathrine 🤗❤️






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: