2018-06-27
 07:55:40

Yoga....

Magisk utomhusyoga igår....🙏🏻
Har aldrig varit med utomhus förut....undrade lite....hur ...ska man höra....kunna koppla av....koppla bort....hur ska man kunna höra musiken....🤔
Såklart...ingen musik (förutom en hel grupp som övade teater å sång en bit bredvid oss 😬)...lyssna/ta in naturen...känn vinden...ta fram intentionen ....varför gick du hit idag....vad vill du ha ut av denhär tiden....din tid.....
(null)

(null)

(null)

Omgivningen på gammelgården är magisk....och passar verkligen för  ändamålet 🙏🏻.....
Jag fick många "aha-upplevelser"...det kom ett viktigt ord  till mej....som  intention ....hade tänkt ett annat ord....men det lixåm försvann.... och ordet
BALANS
dök upp istället 🙌🏻
Passar utmärkt för mej...och jag har ju blivit uppmanad att "ta till mej tecken"......

Jag har nog många gånger tyckt att yoga...och typ healing....och "folk" inom detta....mest varit "flum" 😬.....men det är väl en himla tur att man inte är sämre än att man kan tänka om.....
Känner att jag ändå kan hitta energi inom detta.....
Och min intention .....är att jobba för ....
BALANS
😇
🙏🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: