2018-03-09
 07:43:47

Bryts ner....

För att det är sååååå himla kul....bara mååååste jag berätta.....😁.....

Hur innihelvete trött jag är på detta väder....
Hur det sakta men säkert bryter ner mej😫
....å gnäller gör jag för att jag kan 🙌🏻 och för att det bara är så skönt å få gnälla om nåt helt oväsentligt ....men ändå beständigt .....
Jag skiter i om det är kul för barnen....
Att man tydligen kan göra en massa saker ute....👆🏻😤🖕🏻
För nääääää man kommer inte ut med nån barnvagn....å då får man sitta inne ....å göra röven ännu mera platt....🙈
jag 🙋🏼‍♀️ och mitt ego får mer ont av att pulsa å halka ....
bilfan 🚙 ska sopas borstas skrapas.....

Jaja...det är jue iaf fredag...😇🙏🏻
❤️👫💑👫❤️


Anonym
PUBLICERAT: 2018-03-09, 08:45:15

😂😂😂 ungjävlar å bilhelvete å arslet!

Svar: Japp ✌️😁✌️
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: