2018-03-23
 08:36:25

Oro....till frukost....

Att små barn blir sjuka hör till....dom första levnadsåren mer regel än undantag....det måste...dessvärre ....vara så....🤧
Inte för att jag är nån läkare eller expert...men det är så immunförsvaret byggs upp....tror faktiskt dom flesta fattat den galoppen....🤟🏻😇🤟🏻
Jag vill nog påstå att jag inte varit särskilt "pjoskig" när mina barn va små och sjuka....dom tål mer än vi vill tro....dom dör inte av lite feber....ällä....???
När Willis får 40* feber....är  just den tanken oundviklig....på bara några sekunder startar maskineriet....pulsen ökar....oron sätter sej som en svart sten i maggropen....herregud inte han 😥....
Om nån nu skulle tycka att jag påstår att det bara är han det är synd om....eller mej/oss....när han blir sjuk...då kan ni radera min blogg från eran "läslista"....får då vet ni ingenting om mej.....
Självklart....skall alla som är sjuka "fjäskas för"....man ska mysa....äta glass....bli uppassad på....
Vill nog bara försöka dela min oro ....för när Willis blir sjuk....lixåm stannar livet upp....inget annat blir viktigt....tankarna slår en på käften varje gång....det har blivit några smällar nu....och vi har ingen aning om när det är knockout....🥊
Dricker kaffe....och oro till frukost idag.....
(null)


Maria
PUBLICERAT: 2018-03-31, 11:35:26

Hej Lillis
Kramar till dig från en mormor som upplever samma sak som du.Hoppas Willis får bli frisk också denna gång och du slipper ångeststenen i magen. Han är så söt eran Willis. Vårt barnbarn har en sjukdom som heter tay sachs med symtom och sjukdomsförlopp som Krabbes sjukdom, även han har feber nujust så stenen i magen är välbekant för mig. Kram Maria

Svar: Tack....🙏🏻
Det verkar som han fixa ännu en infektion....
Hoppas detsamma för er....
Kan jag hitta dej på instsgram...?
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: