2018-05-06
 10:56:14

Han å hon

Jag vet jue att kvinnor är från Venus å män är från mars....(men ibland känns det mer som "dom" kommer från nån okänd tom rymdkapsel som svävar fritt lite hursomhelst i omloppsbanan)....😁

Medans "en annan" går runt å maler "egna sanningar"....typ "livsexistens/framtid/känslor"...tänker "han" på bilen som stått i vinterförvar och ska hämtas....på "liften" som står utanför balkongen inför fönsterbytet...eller på elverket i Enköping som ska fixas kl fem på måndagmorgon....för att inte tala om....."va ska vi äta".....
(null)
Ibland undrar jag "på riktigt" hur man är skapt 😬🙈😁🙈

Det är sådana gånger det ändå är ok....att ha "allt" på lite distans....😬👌🏻
Skämt /(allvar) åsido....jag avgudar denna man jag "har det så här med".....jag har nog bara ett stort behov av att bli lite bekräftad/förstådd just nu....och just män....(iaf i min värld) har rätt svårt att uttrycka sej.....(så som jag tycker).....
Men...så kommer just det där lilla....kanske betydelselösa ordet som man behöver....🙏🏻

"Jag kan förstå...med tanke på hur DU lever"
❤️❤️❤️
Det va just DET jag behövde höra/känna...nu känns det lite bättre igen....och dom "tokiga" känslor jag hade 😬🙈....är nu långt borta igen....tack och lov 
(null)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: