2018-05-08
 08:19:04

Plötsligt händer det....

Ni kan va lugn....överskriften betyder INTE att jag vunnit på lotto....🙌🏻....så ingen behöver vara avundsjuk.....
Det som snarare händer....är att kroppen brakar....när den fått nog....fått för mycket....det är vi varse nu....
(inte jag....denna gång🙄)
Jag har varit ytterst dålig på att lyssna på kroppen ...kört på...även om jag haft ont/varit trött/....och med trött menar jag inte "halvfyragäspandet"....näää det är när själen är trött....jaget......det är en trötthet som inte riktigt går att beskriva......den som inte syns....och som ingen kan föreställa sej.....😏.....
Återigen....mår människor runt om mej skit....flera stycken....jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa alla....därför måste man nog sålla noga.....tyvär.....

Läser (för att försöka förstå) boken....
(null)
Kanske har jag redan skrivit om det....🤭...men då är det sååååå....
Lite intressant är jue att man omedelbart hittar dessa personligheter i sin omgivning....några solklara (framför allt blå 😁)
(null)

När man kommer till den svåraste...sej själv....känns det som en salig blandning....men tycker nog att jag är en blandning av dom två i mitten.....ällä ???🤔

Hoppas kunna hinna en vända till graven idag....syster skulle fyllt 46 år.....men....fick bara fylla....36.....😏....


Anonym
PUBLICERAT: 2018-05-08, 11:09:46

Jag vet att du vet.. men känner att jag vill påminna dig om att du inte kan bära allas bördor på dina axlar..ta hand om dig ❤

Svar: Joooda...jobbar på den biten åxå 🙌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: