2018-05-02
 09:07:20

Resultat....

Att för en gångs skull känna resultat utan att det har med kilon att göra är en riktigt skön känsla 🙏🏻
Att det är resultat ...i form av något man sällan skryter om....kanske inte intresserar alla...🙈
(null)
Men...som den beroendeperson jag är 
(tackar gud att alkohol inte varit min favorit i livet )
så har jag även missbrukat laxermedel...😬...normalt är typ max tio droppar....personligen va jag uppe i 20-30 droppar....
Effekten av detta kan ni jue föreställa er....
Om inte....tips från coachen....
Håll dej på hemmaplan...max 30 sekunder från toa...förbered dej på att bli helt tömd...på energi....huvudvärk.....utslagen
Låter enkelt att välja att inte använda metoder som inte bidrar till välmående....men....jag 🙋🏼‍♀️ vet att det inte är så enkelt....jag vet hur beroendehjärnan fungerar....

Efter tre veckor med (ganska strikt) lchf...
(strikt pga att jag inte vågar tillsätta för mycket mejeriprodukter  av rädsla att väcka mitt sockerbegär) har jag kommit ner i 12/15 droppar 👌🏻
Och istället för vulkanutbrott ...äre ...mer normalt 😂
Jag fixade igår att köpa tre kexchoklad till syrran...hon åt....jag bröt bitar till Wilda som tuggade med glädje😆...det blev en liten bit över...som jag åxå kunde låta bli....
För mej är det en stor bedrift....🙌🏻.....

Det känns bra nu....jag har vunnit många krig på dessa tre veckor.....
(null)


Anonym
PUBLICERAT: 2018-05-02, 23:48:44

Skit bra!

Svar: 😁👌🏻
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: