2018-11-21
 08:11:59

đŸ€”

Ibland vill jag skriva sĂ„ mycket...men kommer inte ens pĂ„ en överskrift...jag vill "skriva av" mej kĂ€nslor...men stoppas av mej sjĂ€lv...🙄
"SÄ kan man jue inte skriva/tÀnka/tycka/undra/pÄstÄ/reagera....
😏
Just nu Àr dagarna bara lÄnga.... Willis vaknar tidigt...slemmet Àr segt och trögt.... och det första jag tÀnker Àr "hur ska jag fÄ denna dag att gÄ"....
Ibland kommer syrran nÄn timme Ä Àr schysst Ä sÀger Ät mej att "stick och gör nÄt ett par timmar för dej sjÀlv"
Bara att Ă„ka nĂ„n timme till en kompis ...dricka lite kaffe...prata lite skit ....smida lite planer....det Ă€r guld vĂ€rt....đŸ™đŸ»
BĂ„de hĂ€ndelsen och vĂ€nnen/vĂ€nnerna Ă€r guld vĂ€rda đŸ€—

Jag drömde inatt om "min PT"...jag skulle börja trĂ€na igen...đŸ™ŒđŸ»
Han vĂ€lkomnade mej vid dörren ...sĂ„ energisk som bara just han kan vara 🙃😂....minns dock inte hur det gick đŸ‹ïžâ€â™‚ïž.....
MisstĂ€nker att just denna dröm Ă€r inblandad för att jag sĂ„ gĂ€rna vill "hitta tillbaka"....just nu kan jag inte ens ta en promenad....đŸ€­....och det om nĂ„t sĂ€tter sej pĂ„ psyket....sĂ„ mycket som jag promenerat i mina dagar....

MEN
Sent ska syndaren vakna och pĂ„ fredag ska jag trĂ€ffa en fysioterapeut đŸ™đŸ»
Tror mer pĂ„ det Ă€n att gĂ„ till doktorn...fĂ„ lite piller....och inte bli speciellt "hjĂ€lpt" 😬
.....sĂ„ mycket har jag iaf lĂ€rt mej i livet...att kropp och knopp i allra yttersta grad hĂ€nger ihop...mĂ„ste fĂ„ ihop pusslet igen....đŸ’ȘđŸ»đŸŠ”đŸ»đŸ‘€đŸ‘‚đŸ»đŸ’‹đŸ‘ƒđŸ»đŸ’đŸŒâ€â™€ïž....
Och det kĂ€nns som ett 10 000 bitars-đŸ§©.....
(null)


Idag ska vi iaf ta oss till vĂ„rdcentralen och Willis ska fĂ„ sin influensaspruta.....💉




Anonym
PUBLICERAT: 2018-11-21, 20:33:09

Å sĂ„ jag ser fram emot att fĂ„ gör mig i ordning pĂ„ fredag.. kanske till Ă„ med ska raka benen 😂😆

Svar: Kosta pĂ„ dej det vetja đŸ˜ŽđŸ‘ŒđŸ»....
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: