2018-11-06
 08:37:20

Grått....

November....så grått å trist så klockorna stannar..😒
(null)

Klockan är åtta...vi har hostat slem ett tag redan 👍🏻
Sitter å kollar tv4morron....tänder lite ljus...dricker lite kaffe....so far so good 🙃
(null)

Det pratas om influensavaccin ...."tänk på att det tar ett par veckor innan vaccinet verkar"...det pratas om "riskgrupper"....
Willis är en sån...en sån som i allra högsta grad tillhör en riskgrupp....han som blir såååå sjuk av bara en "vanlig" förkylning....😷😷....
Hoppas kallelsen kommer inom kort 🙏🏻

Man hinner tänka mycket när man är hemma å är "konvalescent"
Just nu...är det här med att sova på rygg ett issue för mej...i vanliga fall gör jag det inte...gör att jag drömmer så mycket mardrömmar...😱...
Nu måste jag sova på rygg...å nog drömmer jag konstigt...dock inte bara mardrömmar ...men fan vilka drömmar....🤭
När ryggen pajade....skulle jag typ (nästan) bli bergsbestigare ....😅...
Man blir lixåm lite besatt av det man inte kan/får...plötsligt ser jag själv vad jag skriver...och hur mycket allt hänger ihop...tänker på mitt "ätstörda beteende"....det är jue precis samma med det...det jag sätter upp förbud för...är  det jag sedan blir att övetäta....inte precis raketforskning 😎 jag vet....

Så...idag ska vi ta oss igenom en jävulskt grå tisdag....först starta i lugn takt....invänta slemmets "tillbakagång"....dricka färdigt kaffet....ska lyssna på nr 2 i podden sjuktliv
(null)

"Hur berättar man för nära å kära....hur blir man omhändertagen av vården den första tiden "
Sååå bra 🙏🏻

Såååå fånga tisdagen nu dåååå 🥊




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: