2018-10-29
 07:38:53

Åter

"Midvinternattens köld är hård....å endast tomten är vaken"....va det inte nåt sånt han skrev.... Viktor Rydberg .... ❄️❄️❄️
(null)

Nu börjar den närma sej.... ☃️☃️...
Med blandade känslor....dendär vintern....

"Flyttade hem" i fredags....efter en vecka hos dottern med familj...en vecka som gick fort...så mysigt att få umgås lite ibland...med alla....å lite skönt att inte va ensam så mycket...kanske främst efter en ganska stor operation....det blev lite 
"Förena nytta med nöje"
Jag kunde jue iaf sitta/sova med Willis...pyssla med alla "småsaker" man gör....och dom andra fick lyfta/bada/klä på honom....
🤗
Helgen har varit lugn och skön....gjort det jag haft lust med.....bla varit till Rättvik å firar brorsans lilla/stora tjej  som fyllde hela fem år 🎈....sockerstinn som få efter detta dignande gottebord 🙈
(null)

Vi passade på att komma mitt i ett stort strömavbrott ...men det löste sej de med 🙌🏻

Ny vecka...nya utmaningar....🥊

Idag blir det spännande....dags för återbesök ....dags att få se resultatet....🙃....allt känns bra så jag hoppas det ser bra ut åxå 🙏🏻😇....
(Ser verkligen fram emot en dusch....men joooodå....jag har tvättat mej dessa 14 dagar ändå)
En tur på egen hand mot storstaden 😎🙌🏻



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: