2018-10-19
 08:27:07

Done

Det va spänning in i det sista kan man lugnt säga...på tisdagmorgonen bar det av mot Stockholm ....och till
⬇️⬇️⬇️⬇️
(null)

Självklart höll SJ mej på halster...fem minuter innan   Centralstation blev det signalfel 😱
Jag visste att jag hade 30 min marginal...men med SJ kan jue de va som att pissa i Siljan typ...😬

Jag hann iaf i tid 🙌🏻
Och nu är det gjort....🍉🍉...
Har gjort en stor bröstreduktion ....man har sammanlagt fettsugit ....
(under armarna och bak mot ryggen ...ni som råkat sett på tv hur det går till förstår nog att man är både öm och blå 😬)

 1.3 liter....samt skurit bort 1.5 kg bröst ....
Skillnaden är enorm...🙌🏻...och trots att jag ser ut och känner mej som jag "åkt genom en stenkross" är jag så tacksam att detta är gjort....

Mina (o)behag är nåt jag aldrig varit bekväm med...aldrig gillat att framhäva dom  och även konstaterat hur mycket dom hämmat mej....både fysiskt å psykiskt ....
"Kroppskärlek" i all ära....men ibland måste det till mer drastiska åtgärder...mitt liv mitt beslut 🙏🏻
Några dagar med mycket piller å en del "dåshjärna" så ska det nog snart bli bra igen 🙌🏻


Anette
PUBLICERAT: 2018-10-22, 20:23:25

Du är modig du! Hoppas du "kryar" snart och att du är/blir nöjd med resultatet 🤗

Svar: Tack 🤗
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: