2018-10-09
 09:30:45

P.s.....

Varje morgon när jag vaknar tänker jag att....
"nu är nog ryggen bra"...
(Trots att diagnosen säger 2-6 månader)
...när jag "vilat" en natt...iaf lägesmässigt....känns det rätt ok....

Men i samma sekund jag kliver upp...dyker ett "p.s" upp...och påminner mej...🤨...
Tänker att jag har jue bara haft ont nån vecka och borde inte gnälla så mycket🙈..."kommer på" att jag jue haft ont i månader/år...dock på lite olika ställen i ryggen....det värsta är att sitta....att köra bil...och framför allt (vid bilkörning) högersvängar....
Det blir mycket av en viss position just nu  ...😬
(null)

Självklart rör jag mej...och gör lydigt dom övningar jag fått av "naprapatConny" 🙏🏻
(null)
Iaf nästan två ggr/dag....😇🙌🏻

Nåt som påminner mej om mitt "aktiva stillasittande"...som dessvärre varit "aktivt" även innan ryggen fullständigt gav upp....är den nya funktionen i I phone ...👀
(null)

Den talar uppkäftigt om för mej hur mycket skärmtid jag förbrukat....nu lever jue jag  för det mesta....ensam och ingen annan behöver störas av detta...men...usch det stressar mej...och är definitivt en av alla mina  ovanor som bör ses över....😬.....





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: