2018-09-23
 11:09:09

Sjuk/frisk....

En stark känsla infinner sej mellan varven....framför allt när barnbarnet är hos mej..hon...den friska...hon som sprudlar av liv och energi....hon som är aktiv....nyfiken....glad ....klok ....sprallig....hon som....vill och kan själv.....som gör allt det som man "ska göra" .....och lite till 😁😘...när man är  2 & 1/2 år.....🙌🏻....
Vi har haft så roligt...hon ger så mycket energi....jag blir så glad  av att vara en "mormor på riktigt".....åxå....🙏🏻
Jag har "skämt bort" på marknaden...med svindyr gasballong....med en liten hund som gläfser å går i koppel....med plättar till middag...lördagsgodis med kinderägg ....kvällsbad å hårflätning.... söt yoghurt till frukost....❤️🙏🏻....
Precis som det ska va.....
Ändå....känns det "annorlunda"....det blir såååå stort....så starkt....så uppenbart....hur sjukt livet är..ordagrant sjukt.....

Lilla älskade Willis....guuuud va många gånger jag önskat att just VI....åxå kunnat  göra allt detta....hur ofta jag undrat ....hur just du skulle varit....om du fått vara frisk...❤️❤️❤️.....
Älskade Barnbarn
❤️💙


Ulrika
PUBLICERAT: 2018-09-23, 22:50:42

Du är en mormor utan dess like! Till båda två !

Svar: 🤗
Lillis sundelin


Johanna
PUBLICERAT: 2018-11-11, 21:54:49 | URL: http://johannamarianordkvist.blogg.se

Åh 😭 Så länge sen det var jag läste din blogg. Nu rinner tårarna. Ni är så ofattbart starka. Ibland undrar jag om ni är gjorda av stål. Fina fina Willis vad livet är orättvist 😢

Svar: Vi är nog inte så olik nån annan 😇 tror vi människor är skapta så bara...att vi inte vet vilka krafter vi har...innan vi verkligen behöver dom ❤️ ...men joooo nog känns det orättvist ibland ....
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: