2018-09-30
 07:32:11

Söndag....

Morgonen smyger sej på....med sina allt lägre morgontemperaturer...😬...jag är inte...och har aldrig varit nån "höst och vintermänniska"....men...denna höst ser jag ändå fram emot...🙏🏻...kanske lever sommarens minnen kvar och all D-vitamin solen gett mej ligger lite lagrad ändå 😇🙌🏻...
Men troligen är det mer fysiskt än så...en efterlängtad "kroppsförändring" kommer ske inom kort...nåt jag mått mindre bra av i många år...ska bli sååååå skönt !!!!

Men denna söndag blir nog åxå bra....börjar som brukligt....
En stor kopp...på jobbet efter jobbdygn 👌🏻
Lite senare idag...ska jag gå till en...salong....ligga still i tre timmar...sätta tfn på "flygplansläge"....sätta på ljudboken...njuta...invänta ....mina fina fransar....😍
(null)

Såg igår kväll detta tillfälle....nåt jag länge velat göra...men tycker det är lite väl dyrt 🙈....att göra just lösfransar....tänk att slippa måla....å slippa mascaran ....som alltid !!!! sitter under mina ögon efter några minuter....lyxproblem ....jaaaa ...men ändå ett trök 😬
Blev så glad för svaret  😇🙏🏻
(null)

Tror det blir en bra söndag 😎


Ulrika
PUBLICERAT: 2018-09-30, 13:32:59

Tjoohooo 😊



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: