2019-04-12
 08:13:13

Jobbhelg...

Sitter och väntar på att åka till jobbet ...34 timmars helgtjänstgöring 🙌🏻 ...med start kl 09.00 idag (fredag)
Men det va på "håret" 😬
I onsdags gjorde jag en liten och tydligen en helt fel "sittandekorrigering" i dendär förb... soffhörnan ...😵
Började ana igår att "det här kommer aldrig funka"
Å tänk va jag känner igen mina jag nu för tiden....
Det brakade totalt efter resan till Falun....fick återigen typ hålla mej i väggarna för att kunna gå 🙈
Herregud va jag gnäller 🤮

Ska kontakta sjukgymnasten idag 🙌🏻
Jaja...kan iaf gå någorlunda idag så det bär iaf iväg till jobbet...


Ulrika
PUBLICERAT: 2019-04-13, 08:01:03

Ska vi hålla handen å hoppa ut över ättestupan 😵😉

Svar: Tror fan det 🙈
Lillis sundelin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: